whohooo..

Längesedan man skrev blogg, så likabra man gör det nu när man är lite på G om man säger så. Sitter just för tillfället och inväntar min älskade kusin Emelie! hon ska komma och klippa mitt hår, samt löshår så man kan se någolunda ut i skallen i helgen då man ska ut och göra stan osäker! :-) Fått väldiga kommentarer om min blogg personligen, hur bra dom tycker jag uttrycker mina känslor och hur jag känner när jag mår som sämst. Det känns jävligt bra, att folk tar åt sig av vad jag skriver och verkligen påstår hur fint jag skriver ändå om det är om mitt mående. Det är riktigt uppskattat, det är sånt som håller hjärtat varmt! Så tack alla för era fina kommentarer jag fått av er de senaste dagarna på MSN och personligen. Det värmer verkligen....


Jag tänkte försöka bli mer aktiv i mitt blogg skrivande, ser hur många besökare som varit intresserad att se om jag skrivit de senast dagarna. Men vissa dagar har man inte lust, men ska bli bättre på det, promise....





Big love, one love..
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0