orkar inte..

Hur mycket orkar man? Står inte ut med mig själv längre, eller det skämt man kallar liv. Har lust att sänka mig själv i selångersån.. Hur länge står man ut med sig själv när man bara har lust att spy då man ser sig själv i spegeln? Varje gång tänker jag, vilken värdelös jävel. Som inte ens klarar av att visa att man bryr sig om folk i sin närvaro. För allt slutar oftast med att någon blir sårad, och för varje gång har jag lust att slå mig själv så jävla hårt att jag aldrig mer kommer bli människa.

Men man räknas väl ändå inte som mänsklig då man inte klarar av något så simpelt som att bry sig..
FAN ta mig själv.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du har fått en sak av mig i min blogg! :)

2010-08-26 @ 19:53:31
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0