Pepp!

Hoppade ur för en stund sedan ur duschen, gjorde ännu ett tappert försök att få bort de sista rosa ur mitt hår. Men hur det blev, det vet inte jag. Och allt tack vare ett jävla skit hår schampo! Resultatet efter schamponeringen var chockrosa, och jag var i chock! Och nu är det "bara" rosa slingat, men nästan borta. Så ikväll satsar jag på en succé i rosa hår! hm.. Flippat!

Sitter och peppar lite inför ikväll, då man får besök och en sjujäkla massa pilsner.. Lonkan, Sebbe, Natalie, Emelie, Ida, Danne, Ellen och Dannes kompis kommer. Hoppas bara att denna kväll inte kommer bli lika knas som alla andra, dvs fylld med en jävla massa tjafs och en sne fylla för hela slanten. Men å andra sidan, vem fan är måtta? Och varför skulle jag vilja dricka med honom? Haha.. Nej det är färdigt att leva mitt liv för alla andra utom mig själv, det är rätt löjligt närman blickartillbaka och finner att den största anledningen till att man är deprimerad är för att man tappat bort sig själv. TAPPAT BORT SIG SJÄLV! Fy så simpelt.. Kanske en enda tanke på sig själv hade hjälpt mig från den jag är idag? Fast det är lätt att vara efterklok, och desto mer jag funderar... Mer bevsiken blir jag, men enbart på mig själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0