#Q!?=@!

Mhm, trött..
Huvudvärken tar kol på mig, bokstavligen. Gäspar minst 30 gånger per dag, och håller på att tuppa av minst 10. Knölen i halsen är tillbaka, den gör ont och gör det svårt att andas. Ibland önskar jag att den kunde kväva mig, så jag slipper allt. Så jag slipper denna ständiga känsla av otillräcklighet.... Ständiga känsla av självhat. Hur länge jagar det förflutna en? Är det under en period eller är det hela ens liv? Hur länge jagar, allt som någonsin gjort en illa? Med min tur är "en period" hela mitt liv, och jag börjar lessna nu. Det kan inte komma en sak åt gången, utan allt ska komma samtidigt och slå omkull benen på en.. Och dessutom slå så hårt att man inte orkar resa sig igen är rätt löjligt, och tanken på att jag vill ligga kvar men ändå resa mig upp gör mig rätt patetisk. Men efter 100 försök och 1000 misslyckanden så orkar man inte mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0