Top model..

Sitter just nu med en smörgås i handen och tittar på top model, plus ett glas vanilj yoghurt. Väntar på att Natalie ska komma förbi, har nyss varit ut med Chila och pratat med Ellen. Bär förhoppningsvis av till henne sedan, jag tar med mig datorn och mitt lilla hjärta (Chila) och åker till ljusta. Det minsta lilla kan göra så mycket att bara få åka bort en stund, även om det inte är långt. Ibland är det skönt att bara finnas till, men oftast inte. Önskar så innerligt att vissa saker kunde vara bättre, kännas bättre. Men det känns rent ut sagt förjävligt... Önskar att jag kunde säga att jag har ett bra liv, men så är det inte. Det är väl bara att gilla läget, hur illa det än blir..


DAGENS WTF:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0