Trötta trötta dag..

Är så trött att ögonen nästan går i kors.. Jag är ständigt trött nu för tiden, vilket är jävligt jobbigt. Om jag fick som jag ville skulle jag sova bort mitt liv, och allt jävla elände. Men det går ju lixom inte, dumt nog. Ska till och väcka Chila så hon får gå på en promenad innan jag åker och registrerar mig på Komvux med systeryster. Har aldrig varit med om en jycke som kan sova så jävla länge och vägrar kliva upp, i vissa fall är det bra. När man svinigt bakfull, då ligger hon med som en utslagen get. Hon är så söt mitt hjärta! ♥

Ibland vill jag bara springa, och aldrigt sluta.
Och när jag väl slutar, hoppas jag det är långt långt långt härifrån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0