2010-12-12

Nyss gjort mig klar.. Mitt i allt så började jag störa mig nåt så fruktansvärt på vissa personer. Som verkar ha så fruktansvärt tråkigt liv att dom måste lägga sig i andras. Hur patetisk får man vara egentligen? Det är någonting som gör mig så sjukt jävla arg, samtidigt vill jag skratta. För hela grejen är så jävla löjlig! ERA JÄVLA RAS!

Jag skulle kunna säga så mycket saker om dessa personer, men jag känner att inte orken finns. För hur som haver så tror jag ingen av dessa kommer ge upp. Så det spelar nog ingen roll vad man säger, skriver eller gör. Men det är ju ännu ett bevis på vilka efterblivna jävla idioter ni är! Och jag hoppas jag slipper se någon av er



"may god have mercy upon my enemies, because i wont"

"Trust is like a mirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that motherfuckers reflection"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0