Eyeliner..

Igår åkte vi ner och tatuerade in eyeliner, märklig känsla.. Men det vart fan fett bra! :-) Till råga på allt så körde vi vilse, och senare visade det sig att vi bara hade åkt runt runt på samma ställe fast det fanns ca 4 olika vägar? Spindelnätsstad. Och i januari åker man ner och grejar naglar och kanske gör eyelinern lite tjockare :-) Just nu sitter jag och väntar påa tt Natalie och Tanja ska komma och hämta mig så ska vi åka på bolaget och inhandla till kvällens bravader. Måste bara bestämma mig vad jag ska dricka, om jag kommer gå ut dvs. Eftersom vänstra ögat är fortfarande lite uppsvullet, hoppas det lägger sig någorlunda tills ikväll. Jag har haft så sjukt ont i sidan av magen i flera dagar, förstår inte riktigt vad det kan vara.. Men går det inte över får man väl se till att uppsöka sjukhus helt enkelt, svårare än så kan det inte vara. Nej nu ska ja hoppa in i duschen och sedan åka ut på boa och sen kommer mitt hjärta tillbaka :-) Fina du!



jag saknar dig chila bebisen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0