Standing Soldier

Kom hem fören stund sedan från pappa.. Jag följde aldrig med till Nellies lucia, blev så sjukt jäkla nedstämd och någonstans ledsen. Illa mående och konstig, jag känner på mig att någonting kommer hända.. Men kan inte sätta fingret på vad och då får jag lite smått panik. För jämt då jag haft en magkänsla, så har den stämt. Och jag har samma jävla knut i magen som då, om man bara kunde förutspå saker skulle livet vara så mycket enklare. Iallafall för min del, för just nu önskar jag bara att någon kunde slå något hårt i huvudet på mig så jag slipper vara vaken när det händer. Jag måste bara komma på vad "det" är..

jag önskar så mycket att jag kunde få ha chila en sista dag, då skulle den dagen vara idag. Jag saknar henne extra mycket idag, jag känner mig ensam. Fina tjejen, jag tänkte på dig igår och alla dagar innan det. Och idag är det värst, fina du.. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0