Åhååå..!

Japp, klev upp kl 8.00 och ställde mig i en dusch. Och nu sitter man här, seg och jävligt. Hunnit fikat och gjort allting klart, så vad gör man nu till kl 13.50, då jag ska upp på seminarum. Gruvar mig som bara den, men jag måste.. :-( Kallt är det ute också, så det gruvar jag mig nog mest för. .För att gå dit upp, men har man en väldigt snäll syster, så kanske hon vill skjutsa. Hoppas...


Ska ta mig en sväng nu med Chila, och titta på våra bästa år bara det kan börja någongång, längesedan jag hade tid att se det. Mitt älsklings program!.. Tönt, jag vet.

Ikväll blir det fest, wish me good luck. Min bästa vän ellen är så snäll och sitter här och passar Chila. Vilken annan skulle göra det? Jag vet ingen.. Men uppdaterar nog med kort och så, på söndag.. För i morgon är jag nog bakfull.

Puss på er pojks änd flicks.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0