Många dagar utan....

Många dagar utan bloggandet,  men som sagt. Mitt internet är fuckat och funkar inte alls som det ska! morr.... Men det är mycket som hänt, jag har mycket att göra. Blir faktiskt lika glad varje gång jag ser att så många har läst och tittat om jag uppdaterat. Idag har jag iallafall fixat min tatuering, på benet. Muurdah vad ont det gjorde, men mer ska det bli! Helst av allt sleeves, men får se hur det blir med det... 

Mina knäskålar värker, mina fotleder värker och mina hand leder. Varför?


Uppdaterar så fort det finns tid, och gaddningen kommer det nog bild på senare idag om jag inte somnar.

Puss & Kram
spring din jävel, spring

Kommentarer
Postat av: Ellen

hahah! spring, vill se fetknoppen springa för sitt liv! ;)

2010-02-15 @ 21:15:15
URL: http://elleeennystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0