Vilket kaos.

Fy, vilket grisigt väder rent ut sagt. Äckligt jävla kallt och jag fryser näst intill ihjäl! det är synd att man behöver gå ut flera gånger per dag. annars hade jag legat under täcket på soffan och bara blivit fet. Det är gott att va matglad, det är gott att va lat! Ett flertal år sedan jag åt såhär mycket och ofta.. Man får en släng av ångest, för att vara tjock har alltid varit en mardröm för mig. Den totála skräcken att ställa sig på vågen och se att man gått upp så sjukt mycket bara för att man äter och inte rör på sig. Tacka gud att jag har chila och bara MÅSTE gå ut ett flertal gånger varje dag. Det kan låta förjävligt, kränkande, idiotiskt och jävligt fult. ursäkta mig men jag vill inte bli den som sitter själv och slänger i sig 2 plusmenyer med efterrätt på mc donalds. Men lugnar jag inte ner mig, så kommer jag nog sluta så snart. Bevare mig väl.. Vi ses väl på mcdonalds, eller nåt?


Uppdaterar mer senare om jag kan. mitt internet krånglar hemma..


Någon som vill hjälpa mig med en ny blogg design?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0