år 2010..

De flesta jag känner och vet, har lagt upp en lista om vad som skall göras det nya året. Så man ska väl göra det själv också, så man kan passa in! :-P


♥ det allra första är att jag ska rensa mitt liv från de bokstavligen talat svin, som gör mitt liv surt.
♥ försöka att tro på mig själv, jag kan faktiskt vara bra.
♥ bli mer förstående och yttra mig på rätt sätt när någon i min närhet mår dåligt.
♥ göra något riktigt roligt, för det känns som om jag är värd det på något sätt.
♥ ta kontakt med mina äldre vänner, för livet känns rätt bittert utan er..

något mer än så är det väl inte? jag tänker inte sluta röka o jag behöver inte gå ner i vikt så något sånt finns inte med som på de flesta "nyårslöften-lista"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0