Happy days...

Lite skoj som jag o min syster vräkt ur oss under våra happy days.
barnsliga days kanske...?

Jag kliver ur bilen och bär massa saker åt natalie och hon undrar om jag kan stänga bagaget med händerna fulla med grejer, och mitt smarta svar blev "JAG HAR BARA EN ARM NATALIE" fast man vanligtvis har 2.

Jag och natalie sitter och tittar på bodybuilder kort, och jag slänger ur mig "vadfan rakar dom sig under armarna? =S" och natalies svar blev "ja, vad tror du? Dom rakar benen och använder gul utan sol med"

Jag i mindre format var ute och gick med min lillebror då han satt i vagn, sitt vagn. Och på något konstigt sätt tippade vagnen och min lillebror slog sig. Och när jag skulle förklara för pappa vad som hänt så kom bara "ramlen vagnade" och det var sista gången jag fick ta med mig min lillebror ut ensam.




more to come.
WE CAME TO WRECK EVERYTHING AND RUIN YOUR LIFE !!



Kommentarer
Postat av: robin

GOD SENT US... finns det en skönare line :)

2010-01-12 @ 16:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0