En rubrik

Vissa folk sjunker så jävla lågt i mina ögon, mer och mer för varje dag. Varför ha någon i sitt liv som bara sårar en? Det är inte nödvändigt, att plåga sig själv mer än nödvändigt.. Jag orkar inte med mer falskhet och skitsnack, och att just du skulle sitta och snacka en massa skit trodde jag aldrig. Men varför är jag inte förvånad? Jag bor ju trots allt i backstabber stan, brinn i helvetet sundsvall!

Ca 3 timmars sömn fick jag i natt, jag trodde hjärtat skulle banka hål i bröstkorgen, hade svårt att andas. Jag gick ut på balkongen för att ta lite luft, försöka andas. Men gick inte så bra.. Ingenting hjälpte, jag drack litervis med vatten.. Svettades, skakade. Men så kul, nu är jag här igen.. Där jag lovade mig själv att aldrig hamna, men med hjälp från lite folk så kan jag tacka så mycket.. För att ni fick mig att komma tillbaka.


Bjuder på en bra låt, eller nåt..


 Kiss - Forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0