Sommardag.

Yes i dag är det iallafall ren och skär sommar. Och vad gör man? Sitter inne och skriver blogg, det var bra löjligt. Jag försöker få tag på Johnny för att se om han vill följa med på en promenad. För man gör ju inget annat nu för tiden, bara går går går. Eller så går jag bort till farmor och tittar vad hon har för sig, och där kan man soola! :-) Mitt huvud sprängs i bitar, idag igen.. Fyfan för huvudvärk, och fyfan för huvudvärk i flera flera veckor. Blir spy färdig..

Har inte uppdaterat här på länge heller, eller länge.. Två dagar, men ändå. Igår bestämdes det att jag och min älskade syster ska på Ozzy i globen i september, fan vad fett! Biljetter är bokade och betalade, gah vad jag längtar. Vi åker flyg eller tåg ner, tar in på hotell gör oss färdiga för kvällen, sticker ut och käkar och klämmer någon pilsner, sen GLOBEN here we come! Önskar att det var september redan i morgon, vad har jag för nytta med denna sommar? när jag ändå bara sitter inne.. Värdelöst! Ellen och Matilda kanske kommer sedan och håller mig sällskap,  jag hoppas det för jag kommer tugga sönder mig själv snart enbart pågrund av tråkighet!


Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0