Bröllopshysteri och huvudvärk.

Alltså, vad är det med folk och denna bröllopshysteri? Det fattar inte jag. Vem bryr sig om att Victoria och Daniel gift sig? Inte jag iallafall, jag blir mest irriterad faktiskt. Och ännu mer irriterad blir jag då jag ser vilken hysteri det är utöver det hela och att folk bryr sig så mycket. Själv la jag inte ner en enda sekund för att få ens se en liten del av bröllopet, en del av Victorias ansikte, eller Daniels och tacka gud för det. Dock har man ju sett på tidningar och så, men inget mer. Och för den delen så kunde jag inte heller med tanke på att jag var och stöttade min vän på hennes förlossning det var nog värt mest, jag skulle kunna skippa hela tv tittandet överhuvudtaget för att vara med om det ögonblicket igen, så jävla häftigt rent ut sagt SÅ JÄVLA HÄFTIGT!

Natten tills idag jag la ned till mestadels tankar och tårar, jag fick sån inre panik att jag ville skrika. Allting bara blev kaos, hjärnan blev kaos, mitt inre blev kaos, allt runt om kring är kaos. Och hela jag, är ett stort jävla kaos..
Jag kände mig urlöjlig när jag låg och grät, jag kände mig kränkt när jag förstod varför. Och ännu mer kränkt blir jag, av mig själv för att jag tillåter det..  Vad gör man när man är så spyless på sig själv att man har lust att göra någonting man annars aldrig skulle göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0