Ett inlägg..

Slänger in ett inlägg innan jag sticker iväg med systern och systerdottern ner mot stan. Har lite ärenden att fixa, posta papper och annat. Sen blir det ut till klubben så ska pappa bjuda på mat. Trevligt värre! På lördag blir det himlabadet med syster, lillebror, pappa, ingela och nellie. Själv är jag inte stormförjtust att bada, men det går ändå. Natten som var, som ni kanske förstog spenderade jag hos Ellen med henne och Matilda. Det var riktigt trevligt, vi tittade på bert. Snackade skit och åt massa onyttigt (som vanligt) och i natt fick jag ta Matilda så Ellen stackan fick sova ett tag, jag gick runt med lillan på armen och funderade vad man ska göra. Hon vaknade inte en enda sekund när jag hade fått henne att somna om, men så fort vi kom i närheten av Ellen så vaknade hon. Snacka om att så små barn kan känna närvaron och lukten från deras mamma. Coolt! :-)

uppdaterar sen

 dagens låt: erik grönwall - take me on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0