Förlossningen..

Denna dag från 8.00 till 21.30 har jag spenderat på förlossningen med min bästa vän ♥ en stark kvinna, och fick en väldigt söt tjej!

Vi åkte upp i morse tills kl 8.00, pratade och vilade en stund. Droppet sattes in vid 12.00 och sedan kom värkarna igång och 18.56 såg jag lillen komma upp på Ellens mage.. Minst sagt en häftig upplevelse! Men jag ljuger om jag säger att jag inte var ett dugg rädd, för det var jag. Speciellt när jag såg all denna smärta som Ellen hade, så slog tanken mig ett antal gånger "Jag ska aldrig ha barn" Men det var rätt okej,jag fick en rejäl upplevelse och ett väldigt känsloladdat ögonblick, trots att det inte var jag som födde. Men vad kan vara vackrare än att sätta en annan människa till världen? jag vet inte..

Välkommen till världen lilla Matilda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0