Hemma igen..

Ja nu är man hemma igen, känns som evigheter sen. Men jag trivs hos Ellen, och har tagit massvis med kort som ja lägger upp här då jag orkar. Var nere på stan en sväng med, satt och läste i den grymt bra boken "Känn pulsen slå" av Berny Pålsson, en uppföljare av vingklipptängel medans Ellen var hos barnmorskan. Råder alla som läst vingklippt ängel att läsa denna också. Chila satt så fint brevid mig på bänken, hon morrade åt några stycken dock. Men det gjorde hon fan rätt i, för jag kan sätta alla pengar jag någonsin har ägt på att hon som bara stormade fram till chila måste ha varit en psykisk sjuk på besök på vårdcentralen. Man går väl bara inte fram till någon annans hund sådär? Det tycker inte jag iallafall.. Till helgen åker jag ner till min älskade vän Caccis. Det ska bli kul.. Och gissa om jag längtar? Svar, ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0