1200 besökare!

Idag, fick jag 1200 besökare på in blogg. Det är inte mycket, men det går framåt! Och mer är det nog som besökt, eftersom besöksstatistiken inte alltid varit aktiverad. Så med rättande ord är det, idag fick jag 1200 besökare sedan jag aktiverade besöksstatistik! Punkt.


Ska iväg snart, och jag vill inte. Vill helst lägga mig igen, krypa ner i mitt täcke brevid Chila och sova heeeeela dagen ut! Men det går ju inte nu, när man blivit vuxen och allt. Jag som aldrig någonsin ville bli vuxen, men nu känner jag mig illa tvingad :-P Igår fick jag någonting som faktiskt värmde, nog för att jag inte lever för min blogg. Men det värmde! 

Catharina Nyberg Berglund Tycka om ditt skrivsätt och dina uttryck i din blogg, finns få som är ärliga och uppriktiga. Var dag är kanske inte en lycklig och bra dag. Om det endå kunde finnas fler bloggare som du.

Tusen tack! Det känns bra att någon av de 1200 besökare läser vad jag skriver ;-)
Nu ska jag klä på mig sista plagget, andas ett tag, dricka ett glas vatten, ta mina vitaminer sen drar jag... fast jag inte vill! Uppdaterar nog sedan. Hoppas jag!


T J I N G*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0