Hos syster.

Sitter hos syster nu och ska bli bjuden på mat. Kassler och ris, gott som f*n!!


Har funderat sjukt mycket också på just från otrohet. Är det någonting man bestämmer sig för att vara eller händer det bara? Funderar också mycket på hur och vad det är som rör sig innanför pannbenet på den som är otrogen. Att vara medveten att man sårar någon man påstå sig älska. Ibland går det att säga " att ta tillbaka någon som varit otrogen är som att plocka upp ett tuggummi från backen och stoppa i munnen" ungefär lika äckligt.... när de tkommer till mig själv, skulle jag aldrig göra illa någon jag tycker om genom att vara otrogen..



Vad tycker ni?


(med detta inlägg vill jag inte påstå att någon varit det, det är bara funderingar)

skriver mer sedan, medans ka nni väl ge mig lite låtförslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0