iTunes

Ja, idag har jag faktiskt lyckats att få hem iTunes! Men vad händer då? Jo datorn blir segare än förr och tar ca 20 min att spela upp en låt på 2:57.. Detta är just min tur! Måttligt less och irriterad. Jag skulle göra ett tappert försök att duscha Chila för ca 20 minuter sedan. Men det var inte populärt, hon skrek som att kniven satt i henne och hon spann som aldrig förr i badkaret. Stackarn! Så jag hade faktiskt inte mage att hålla kvar henne för att duscha hela kroppen, men baktassarna och rumpan blev ren! Så det är väl ett halvt plus iallafall. Jag är så orolig över harley, har en riktig olustig känsla. Jag lider verkligen! Önskar att jag kunde göra någon skillnad, men det kan jag ju inte nu när jag har fullt upp själv....



Laaaaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0