Lost.

Ja usch, varför ska det alltid vara något att gråta över? Varför ska det alltid finnas något att få sitt hjärta krossat över? Varför ska det alltid finnas något att som får en att tappa livslusten.. Det kan man undra. Det står mig upp i halsen, jag vill skrika. Jag vill gråta så mina ögon skiljer sig från skallen, jag vill skrika tills hela bröst korgen slits upp. Jag vill att hjärtat ska slå så hårt att det tränger sig ut ur kroppen på mig. Jag önskar att jag inte hade ett hjärta, jag önskar att jag inte hade tårar kvar att gråta, jag önskar att jag inte kunde känna.. Men det gör jag, mer än någonsin. och det gör ont...


När kommer allt kännas bättre? När får man orken och viljan tillbaka? Orken och viljan att göra någonting med sitt liv. För just nu vill jag inte göra någonting, jag vill inte kännas vid, kännas av, finnas, se, höra eller gråta. Men jag gråter, och mitt hjärta är fortfarande trasigt. Jag kan inte ge mer nu, för allting är redan gett..



Lägger in dagens låt:
Anouk - Lost



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0