Miwow!

Godmorgon! Jag skulle uppdatera igår, och lägga in dagens låt men det blev visst inget av. Kan det vara för att jag satt så jävla länge med att försöka få hem itunes? Den går till 98% sen bryts skiten. Kan man bli annat än irriterad? Bara tanken får det att nästan brinna.. Fyf*n vad vissa saker kan göra mig förbannad...

Nu sitter jag här, återigen med itunes fliken nere i hörnet. Och vad har hänt? JO! Den har stannat på 51%... Gaaah #*&%"!! HELA JÄVLA 51%! I helgen blir det hem till Ellen. För Tesse fyller år, jag tror det kan bli kul! :-) Jag hoppas på det iallafall..

Jag skulle miinst sagt vilja säga, vad är det för sjuka drömmar jag drömmer varje natt? Vad gör dessa personer i mina drömmar? Detta är sjukt, man mår fan dåligt när man vaknar...  Ibland kan verkligheten vara bättre än en dröm, och ibland en dröm bättre än verklighet. Och det där vettefan vad det var, det var en dröm iallafall. En dröm som gjorde mer än ont!... Men, tänkte sätta punkt här och lägga in the låt of today och ringa plugget!


Uppdaterar senare.. Och dagens låt är;

Henok Achido - High on life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0