Slänger in

Slänger in ett inlägg såhär på morgonkvisten, fast det var ett tag sedan jag vaknade. Sitter just för tillfället och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig. Innan jag kvävs, struphuvudet är såpass svullet nu att det är jävligt tur att jag har halsduk när jag är ute. Annars kan det nog vara lätt för att ta mig som en kille med smink, eller "hon med adams äpplet". Det gör ont!

Jag hoppas vill och önskar att mitt internet ska börja funka snart igen så fort comhem kommer på vad som är fel så jag kan ladda upp massvis med bilder, försöka göra mig en ny bloggdesign (om ingen vill hjälpa mig förståss *blink*) och skriva massvis med blogg, för det var längesedan nu..... Så nu finns det väl bara två saker att göra, ta sig en till kopp kaffe, sminka sig lite grann, vänta på vårdcentralen och att våra bästa år ska börja. My beloved proooogram! :-*

Jag är en riktig tönt,jag vet..


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0