Yupp!

Efter flera flera dagar från bloggen, uppdaterar jag här och nu. Söndag den 14 mars 2010.

Vill börja med att säga grattis till min älskade syster Sanna på hennes 28-års dag! *Hurra hurra hurra* 


Helgen har varit mycket trevlig, rogivande och mycket tafatt. Det känns bra.. Att man hunnit med någonting överhuvudtaget. Men nu är jag stressad för en annan sak. SKOLAN! Shit... Jag har så sjukt mycket att göra, men ska försöka hinna med det lite seanre idag. För de 3 senaste dagarna har mitt huvud varit total kaos. Jag har haft en fruktansvärd huvudvärk från morgon till kväll, och det är inte en sån "göra lite ont i huvudet" värk. Utan det är MUURDAH huvudvärk som knackar sönder pannbenet typ. Betong keps x35989! Usch ja usch, senare tänkte jag ta mig tid att se Man in the mirror, the micheal jackson story. Någon som sett den och kan råda mig om jag borde se den eller ej? ;-) Uppdaterar lite senare om tid finnes, allting är senare i mitt liv.. Men vi får se, SENARE!

Knorrr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0