3:E inlägget idag.

Yes, här är man en flitig bloggare minsann! Hela 3 inlägg har gjorts idag, kanske för att jag sitter vid datorn och pluggar lite grann? Vem vet vem vet. Har suttit och tittat runt på tradera och annat med. Är det någon som vet vart man kan köpa Lady Soul kläder? Ni vet kläderna med den lilla flickan med en klubba i munnen på. Jag vet att det märket ska ha skit snygga jackor, men jag vet inte ens om de finns längre. Men jag minns dom sen jag var yngre... Ja herregud! just nu ska jag bege mig ut på en promenad med jycken, det är ju så fint väder ute.

Och för er som vill veta kan magontet och andnöden vara början till magsår. Blääääääääääääääääääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0