God morgon?

God morgon god morgon. Eller förmiddag, saksamma.. Vaknade iallafall vid 8, tärt när man vet att man får sova ut så sover man inte länge alls. Varför är det så? Och idag har jag fan ont i magen, det bränner.. Jag är så less på allt som har med min kropp att göra, precis allt. För det gör bara ont ändå, man kanske ska ringa läkaren och göra en grundkoll? När man haft ont i huvudet varje dag över en månad och magen dödar mig nästan. Jag kan inte äta något förrän det känns som om någon hugger tusentals knivar i den.. Det enda positiva är väl att jag inte alls äter lika mycket "skräp" som innan, dricker sällan dricka, endast mineral vatten (då jag inte blir sugen) och äter en frukt istället för godis som jag älskar så mycket! Vem gör inte det? Och dricker max 2 koppar kaffe om dagen.. Så ingenting är sig likt kan man väl säga.

Sen undrar jag vad det är för fel på min lilla Chila. Hon blir inte bra trots tabletterna hon äter, hon sväller upp och ser bara ut att må allmänt piss. Trampdynorna har ändrat färg och jag har inte fått svar från blodproverna än. Någon med hund, kan trampdynorna ändra färg vid svampinfektion eller är det något annat? Jag har fått shampo att använda, men hon hatar vatten. Jag är fullkomligt maktlös när det kommer till detta, för jag vill gärna inte hålla fast henne och tvångsduscha. Någon som vet ett bra tips så hon inte behöver vara rädd för badkaret och sladda omkring och skrika? För duschen skulle ägt rum för längesen, men jag känner mig som en djurplågare om jag skulle tvinga henne. Blääääää vad jobbiga vissa saker är!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0