God morgon.

God morgon? Jag har varit vaken ett bra tag. Men på något sätt är det ändå morgon, för jag har inte ens klätt på mig än.. Jag sitter och skriver historia för fulla muggar, och jag blir så jävla stressad. För jag fick nu idag på mejlen dubbelt så mycket uppgifter än vad jag redan hade och det ska vara klart tills vecka 21! Jag behöver verkligen hjälp.. Det är så sjukt mycket att göra, när chila är sjuk, jag har möjligtvis magkatarr som gör murdah ont. Utan överdrift, plus att jag har fullt upp att titta efter lägenhet, ringa hit och dit osv. Livet är fan inte lätt ibland alltså, är det såhär att vara "vuxen" så hade jag önskat att jag aldrig blivit det. Fyfan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0