Kvällen igår

Det var en rätt okej, trevlig kväll igår. Jag åkte ner till Sebbe och Lonkan istället, och där satt vi tills 01.00 då Sebbe kom på att han ville ut, trots att jag sagt hundra gånger att man kanske ska gå nu om man ska någonstans vid 23.00. Men hur som haver så stack vi ner till Kåren, och det var bland de värsta jag sett. Haha, vart gömmer sig dessa folkslag på vardagarna? Vi drack en cider/öl var, sen gick vi hem.. Det var pretty much min kväll igår, förutom att jag spenderade den med att vänta tills 21.30 då jag fick skjuts av Rikard ner till Lonkan och Sebbe.


Lägger in lite bilder (inte från kvällen igår, för jag glömde kameran)

Idolen min  ;-)
  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0