Magkatarr?

Kan det möjligtvis vara magkatarr eller början till magsår om så fort man äter något får man sån jävla värk, i mellangärde och halsbränna så man vill kräkas, andnöd och  skakningar plus kallsvettas? Hemskt är det iallafall, för hur jag än vrider och vänder mig, om jag sitter ute eller inne så får jag lika mycket panik när det känns som om jag inte får åt mig tillräckligt med luft.. PUUUHHH! Jag må vara fjantig, men det känns jävligt hemskt. För det spelar ingen roll vad jag gör eller dricker eller tar tabletter så går det inte över. Och jag är så sjukt stressad över saker som behövs göra, men varje gång jag reser mig håller jag på och tuppa av. Och vad gör man? Sitter här och skriver blogg. Computer nörd.se men vad fan... Ingen annan lyssnar ju, så vad gör man?

Från magkatarr? till annat. Längtar så sjukt mycket tills jag får luren av pappa.. Ska bli riktigt nice med en ny telefon faktiskt, och en telefon man kan göra mycket med. Sony Ericsson X1 :-) Och att pappas fru ringde mig nyss och sa att jag hade en Ed Hardy bikini att hämta. Livet har iallafall några ljusa stunder, plus att jag har min älskade hund  Gud vad jag älskar dig min fina fina jycke, vad skulle jag göra utan dig? Du kan lysa upp de flesta tillfällen i livet som är helt svart. Och du är så söt när du lägger dig i mitt knä när jag gråter för att trösta mig, du är så go när du lägger dig brevid mig på natten och väntar på att jag ska ge dig täcke.

  Älskade hund, du är en stor del av mitt liv. Och jag ångrar inte en sekund att jag köpte dig!   



bild lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0