Ni kan aldrig gissa vilken låt.

Ni kan aldrig gissa vilken låt jag har haft på hjärnan i flera dagar nu och det gör mig fan galen!
Och det som är så hemskt, är att jag inte ens gillar låten, inte ens ett dugg.
 och det är just dessa ord som jag har på hjärnan.

(When the moon hits your eye)
(Like a big-a pizza pie, that's amore)

That's amore

(When the world seems to shine
(Like you've had too much wine, that's amore)



FYFAN rent ut sagt vad skönt det är med dator igen. Jag har njutit varje gång jag tryckt ner någon tangent, för det känns som tusen år sedan JAG hade en dator hemma, men nu har jag en. En fin också! :-) Denna morgon har jag spenderat med kameran, mamma, tvn och chila. Det har varit en riktigt bra morgon med andra ord. Och bilder kommer upp så småning om här också, jag har nyss smällt i mig lunch. Mätt som få! Pytt i panna blev det.. Och ikväll tror jag att jag ska släpa my ass mot kåren, Glücklich med Kim.. Uppdaterar sen med bilder och annat

puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0