Oj, vilken dag!

Kan bara beskriva denna dag med ett ord, UNDERBAR! Vilken jävla värme alltså. Det pirrade i magen då jag såg att bladen på träden börjat slagit ut och gräset var så jävla grönt att man näst intill vill lägga sig och rulla i de och få fullt med grönska på kläderna. Haha, inte riktigt.. Men ändå! Det pirrade i min mage, och någonting sägde mig, men jag vet inte vad. Att detta kommer bli den bästa sommaren ever, I FUCKING LOVE SOMMAR!  Jag har njutit till fullo, träffat min älskade stora syster Sanna, grillat med gamla vänner. Herr Sebastian och fru Lonkish och little baby E, och självklart Natalie och min vackra syster dotter. Tack för denna kväll vänner, det uppskattades. Och det var faktiskt längesedan jag kände att jag levde såhär.. Och längesedan jag kände att jag vill göra drastiska förändringar i mitt liv, för ibland känns det bara för mycket. Och alldeles för ledsamt, för jag är faktiskt bara en person.. Och kan bara leva som en person, jag räcker inte till. Även fast jag vill, och hur jag än vrider och vänder på det så kommer jag aldrig bli två. Tragiskt men sant, ännu mer tragiskt är det när folk drar mig åt varsitt håll. För jag är kluven, mer kluven än vad jag var förr.


The song of tonight 
Axel rudi pell - Broken heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0