Onsdag...

Sitter just nu och tittar på efterlyst hemma hos syster.. Tittade på Jade innan, jag grät. Det är hemskt, så ung och har cancer och kommer dö när som helst. Jag grät då hon åkte helikopter när hon kom på att hon aldrig mer kommer på uppleva det igen. Jag hade inte kunnat gå och vänta på att ska dö, och det som är så jävla hemskt. Att hon bara går och väntar plus att dom är så himla lyckliga, trots att dom snart bara är EN!.. Nåväl, Fått en ny bloggdesign av Frida med, tack så mycket Frida! Ska sätta mig och betala Nellies födelsedags presenter efter efterlyst och sen kika lite om Cuba krisen. Fast jag egentligen inte orkar, ledig är man i morgon med. Och det känns jävligt bra, trots att det är tusen saker att göra känns det som. Och någonting som inte alls var oväntat är att Chila blivit dålig igen, ena tassen är sönder tuggad och hon kliar sig exakt över allt! Vad ska jag göra? vet inte vad längre.. Speciellt då veterinären sist sa att om det kommer tillbaka ska jag fundera på att kanske ta bort henne. Och det skulle jag aldrig klara av, men man kan ju inte låta henne leva på medicin. Mitt fina lilla hjärta!..
Funderar på en sak med, har massvis med kläder jag ALDRIG använt. Så varför inte lägga ut dom här till försäljning. Eller tradera, vad tycker ni? För på de flesta prislappar sitter fortfarande kvar, eller så har jag varit så ivrig när jag ska prova den (för jag prövar aldrig i affären för jag är LAT) och slitit bort lappen i bara farten. Och nu mina kära vänner, får jag tillbaka min dator anytime, så då kan jag blogga mer. Jag HATAR att inte ha någon dator hemma..Jag som är så nyfiken.
Och jag hoppas på att Ellens bebis ska komma snart. Det ska bli spännande!

puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0