På onsdag

Yes, kan knappt vänta tills på onsdag. Jag, Natalie och Ingela ska på premiären av Sex and the city 2. Är den lika bra som första filmen plus serien så kommer det bli grymt. Jag bara älskar dem! Idag har man varit förståndig och varit in på polisstaionen och fixat mig ett nytt leg, synd bara att man såg ut som ett takras. Men det ser väl de som ska se leget ändå, ser ju lika ut där som nu. Som ett motherfuckin krockat skithus, och så var det med den saken. Ibland trivs jag med att vara ett skithus, trots att jag helst undviker att se mig i spegeln och bli besviken. Hade jag haft stålar, hade jag opererat mig, utan att ens tänka efter blinka eller andas. Rakt av!

Nu ska ja umgås med jycken min, för mitt huvud sprängs i bitar snart.. Uppdaterar senare









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0