premiären.

Detta var en grym jävla film kan jag säga! Kan rekommendera den för de som gillar senaste filmen och serien av Sex & And The City. Det var VIP-mingel med rödmatta och rosa champange (givetvis alkohol fri) och fotografer. Vilket jag tyckte var en skvätt (skit) löjligt, men det är väl kanske så det är. Vad vet jag.. Väl framme vid bio stolen så stod där en påse som innehöll dessa:


Denna Coca Cola Light (Till vänster), fast en burk. men har exakt samma utseénde

Lipgloss, body shop.
 
Body butter från Body Shop


Och självklart, till klackarna till sommaren. Skavsårs plåster
Plus någon nattcremé prov från apoteket och två tidningar. En om filmen och Sofies mode.


Jag skulle lätt kunna se den filmen ett antal gånger till, kan knappt vänta tills den kommer ut på dvd. För gissa vem som kommer hänga på låset samma dag den släpps? Jo jag! Det enda med filmen som gjorde mig lite nere, är att jag påmindes om hur det var att faktiskt ha riktiga vänner. Fast nu i efterhand funderar man om det var riktiga vänner, men jag saknar någon/några att bara kunna vara sig själv med. Kort och gott, löjligt och det suger. Jag skulle också vilja ha ett sånt liv.

  Vänskap, ödet och löften

Som tur är har jag en vän, och min älskade syster som räknas dit. Nu fattas bara några till..




Synd bara att denna bra kväll skulle sluta som den gjorde. Jag orkar fan inte mer, har någon ett nytt liv till salu? För jag orkar fan inte med mitt längre. Det vore näst intill en överdrift om jag säger att jag vill fortsätta leva. För just nu känns det hopplöst, jag vill inte leva... jag vill inte dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0