Tradera torsk.

Jo jag antar att jag är det.. För det är grymt roligt, och jag vet inte riktigt varför. Kan sitta där i timmar och bara tom glo, men jag har vunnit dessa till min prinsessa som jag har till syster dotter tills hon fyller år den 14 juni, stor tjejen. Hello Kitty Linne och Kjol Till 49kr, Hello Kitty jacka 59kr och självklart har jag vunnit saker till mig själv. Dels linnet längst ner ett svart och ett vitt 6kr för båda, för jag var bara tvungen. It remindes me of childhood helt enkelt! Clip on löshår, 1kr

Klicka för att visa Megabild! Hello Kitty vest + shorts Ålder: 3 år (v709s4)Hello Kitty jacka Ålder: 3-4 år (v707s8)
Klicka för att visa Megabild!
CLIP-ON SET -  LÖSHÅR - EXTENSIONS - HÅRFÖRLÄNGNING- NYTT !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0