SHOUT, let it all out.

The song of today
Medina - You & I


Åhåå, inte en härlig dag att vakna till alls. Hade jag vetat att det skulle bli på detta vis hade jag petat i mig en propavan direkt då jag vaknat. För denna dag kan jag fan vara utan.. Detta liv är nu mera ett ständigt jävla bråk, och jag orkar snart inte längre. Är det meningen att det jämt ska vara på det här viset eller blir det bättre snart? Jag hoppas det blir bättre snart, men jag ska snart sluta hoppas .För ingenting blir som man tänkt sig ändå. Och det är fan jävligt ledsamt.. Men så är det väl nog för dom flesta? Livet blir aldrig som man tänkt sig. Och det blir inte denna förbannade huvudvärk heller som jag slitit med i flera veckor. Aj aj aj aj, gör det. Men det får gå ändå. Har jag inte dött än, så gör jag det inte nu heller. Nu ska jag skriva klart allt som ska vara klart, och jag kanske uppdaterar med ett inlägg sedan. Om det finns någon tid :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0