Vuxen poäng!

Yes, idag och igår fick man massvis med vuxen poäng. Jag ringde landstinget ang mina räkningar jag fått, trots att jag har fri kort. Så hejdå alla mina äckliga räkningar från landstinget! Jag ringde folksam djurförsökring och yttrade mig om ett överklagande gällande Chilas skadeförsäkring, jag ringde kommunen som sommar jobb och jag lät faktiskt riktigt vuxen, men blev dock irriterad. Men det är väl ett plus i kanten det med att kunna kontrollera sig i stunder man annars inte kunnat kontrollera mig. Jag satt kvar på skolan och skrev, fast jag hade slutat. Och det kan jag säga er, det är inte ofta det händer. Så det är väl en plus poäng det med, för annars brukar tonårs beteendet rycka in och jag vill bara hem och sova. Men jag är hemma, och fortfarande vaken! Jag var ner på stan efter skolan och fixade ett personbevis på skatteverket, jag var och köpte jord till mina blommor jag inte vill ska dö. Och sist men inte minst, jag ringde på en lägenhet. Och så smörigt trevlig har jag nog aldrig låtit, men jag vill verkligen ha den lägenheten. Jag längtar sååå efter ett eget hem, mina egna saker, bara jag.. Jag och min hund! Den dagen jag får mitt efterlängtade hem kommer jag gråta varje kväll i en vecka, för att jag kommer vara så lycklig! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0