7 timmar kvar.

7 timmar kvar, jag har panik. 7 timmar! 7 fucking jävla timmar, tills jag mister bland det finaste jag har. 7 jävla timmar som kommer förändra min vardag rätt drastiskt, jag kommer känna mig ensam. Jag önskar det fanns något jag kunde göra, som kunde stoppa detta. Som kunde få det att sluta göra så ont, för det gör ont. Jag trodde aldrig jag skulle känna såhär igen, maktlös, vansinne, svaghet, miljontals tårar, ett hjärta som värker med varje hjärtklapp, och en liten jag.. som knappt orkar. Det känns som om det är en del av mig jag dödar, en del av mig som gjort allting så mycket lättare i 2 år. Hur kan en hund betyda så mycket? Det är "mamma" hjärtat som värker.. Hon är så söt när hon sover ♥ Jag saknar dig redan, fast du ligger och snarkar brevid mig. Jag kommer till och med sakna ditt snarkande. Tack för att du alltid stannat hos mig, även fast jag varit en idiot. Chila, förlåt..


<3 mitt fina hjärta!!<3 hjärtat


Kommentarer
Postat av: L

Gud va tårögd jag blev nu, de gjorde nästan lite ont i mig nu också.. Jag vet hur mycket jag älskar chico så jag kan nästan sätta mig in i din sits, fy vad hemskt och mista sin bästa vän=( men det var för hennes egna bästa, fina chila. Starkt gjort!

2011-01-07 @ 01:58:42
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0