åhååå

Passar på att uppdatera medans jag kan och har tid.. Sitter hos Natalie, André & Nellie nu. Fast det är bara jag, natalie, nellie och burken här. Varit ut på ikea och köpt lite småskrot hem som behövdes, trivs inte alls! Medans vi var där hade Robin Chila, thaanks snyggo! ♥

Nu ska vi snart ut till pappa och käka, och mitt huvud håller på att gå sönder.. SJUKT ONT! Haft det i flera dagar... Men det går väl över,hoppas jag. Medans jag ändå uppdaterar vill jag undra, kan någon hjälpa mig med en ny blogg design? Gjort en ny blogg men vill inte använda den förrän den är fin. Och den är långt i från fin nu.. Smått peppad inför helgen beger jag mig ut mot klubben på en bit mat, sedan hem och röja och tatuera Rikards lillebror.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0