Imorgon...

Chila

<3 mitt fina hjärta!!


I morgon mitt fina hjärta kommer du ta ditt sista andetag.
Jag önskar jag kunde förklara, uttrycka hur jävla ont det gör..
Jag önskar att du förstod.

Även om jag inte vill, är jag tvungen att göra detta.
Och hur jävla ont det än gör, så vet jag att du kommer få det bättre.
Men jag önskar bara att "få det bättre" var hos mig. ♥
Och jag önskar jag kunde visa, hur mycket du betyder och
hur mycket din närvaro har lugnat mig i svåra stunder.
Jag vet att du "bara är en hund" men inte vilket hund som helst, du är min hund ♥
Och jag har älskat dig från första stund, fina bebistjejen!
jag hoppas du kommer sova gott, jag älskar dig är för lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0