det är inte konstigt man blir less..

Nej, som rubriken lyder. Det är inte alls konstigt att man blir less, för det är jag. Riktigt less på allt snack som går, och riktigt tok-less på att vara sjuk. Hur kommer det sig att man kan må sämre efter en vecka än vad man gjorde íbörjan när man blev sjuk? För jag mår riktigt piss, ständigt trött. Slemmig i halsen, snorig, rosslig och huvudvärk. Nä fyfan! jag som har mycket saker att göra.. Så snälla "gud" låt mig bli frisk. Skolan håller på att ta kol på mig, och alla dessa demoner som besöker mig minst en gång om dagen. Jag känner att jag inte längre duger till nåt, och allting gör mig spyfärdig! Men huvudsaken är väl att man försöker, fast om jag misslyckas (vilket jag tror) kommer jag känna mig ännumer värdelös sen.. blä!

Igår kom Ellen, Matilda och min kära kusin hit. Det var trevligt att sitta och dricka kaffe och ha lite girls talk. På lördag ska vi knäppa bilder och på tisdag följer jag med natalie till stockholm och passar på och gör naglar..

det kommer nog kännas bättre snart, men just nu känns de förjävligt.







Kommentarer
Postat av: josephine

hej va roligt att hitta dig här ,, hoppas allt är bra med dig å din syster kram från jossan

2010-09-25 @ 17:10:10
URL: http://gosefisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0