FETMA!

När jag var hos pappa igår så ställde jag mig på vågen, och till min förvåning och LEDSAMHET såg jag att jag gått upp 4 kilo! Fyra jävla kilo, gah.. När jag väl kom hem, och skulle prova ett parbyxor, så får jag inte igen dom! Och jag vet vad folk säger "du är smal som en pinne, du borde gå upp i vikt" bla bla bla, grejen är den att jag INTE vill gå upp i vikt. Inte ett enda kilo, jag vill bara spy när jag tänker på allting jag smällt i mig de senaste månaderna. Det har bara varit godis hit, godis dit, snabbmat, glass, cola, chips. Trots att det är jävligt gott så vill jag bara spy just nu när jag tänker på att allt detta "goda" har gett mig en kagge jag absolut inte vill ha. Men någonstans är jag fortfarande äckligt sugen på ostkrokar och coca cola. Men icke, dags att börja trappa ner nu. Det kan lätt bli för mycket, och det finns nog inget värre än att inte trivas med sig själv, för det gör jag verkligen inte nu. Och orken för att gå ut och röra mig mer än vardagligt med en sjuk hund lockar inte, men jag måste.

vilken ångest.
33 cl läsk 2,5 km
1 glasstrut 5,5 km
1 dl saltade jordnötter 9 km
...1 hg lösgodis 9,5 km
1 dubbel hamburgare 11 km
1 chokladkaka (100 g) 11 km
1 pizza 16 km
1 chipspåse (200 g) 19 km






Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag förstår precis hur du känner ang. vikten. Och man blir så irriterad när folk ska lägga sig i just angående det där, man känner ju själv vad man trivs med. Kram på dig tjejen!

2010-09-18 @ 21:41:50
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0