HAHA VAD FAN?

Vad fan är det för fel på vissa folk? Och vad i hela helvete händer?..
Vissa får mig just att vilja spy i detta nu, vad hände egentligen med sympati, moral och lojalitet? Inte något av det äger dessa personer. Och hur jävla mogen är man när man sitter trots att man är närmare döden än självaste jävla Hugh Hefner och säger "du har gjort det, hon har gjort så, han har sagt så, du har varit där, jag har varit där, han har varit där" och använder sig av orden "fitta" ? Vilket vackert och MOGET ordförråd från en vuxen människa!

Tillåt mig att LE lite grann..
För den dagen jag som vuxen människa skulle föra mig på det viset så skulle det bli snaran utan att
ens fundera en liten stund. Hahahaha, fyfan så jävla LÖJLIGT!


PIFF DIN JÄVLA NOLLA!!!!


Kommentarer
Postat av: Robert Gräntz

Man får försöka skita i dessa människor och titta efter det bättra människorna och sakerna i livet.

Så ser jag på det

2010-09-11 @ 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0