Here i go again

Jag vaknade halv 12 idag, fetaste jäkla ångesten.. Då jag vet att jag har miljontals prylar att göra, som inte blivit gjord än. SUCK!!  Har stört mig på så mycket folk att det har tagit all min energi till att bara sitta och störa mig på massa folk. Så inihelvetes störigt att de inte kan sköta sig själv och skita i andra.. Och varför är det just mig dom lägger ner en sån satans energi på att snacka skit om och lägga sig i? Man blir så trött både psykiskt och fysiskt, man ska inte visa att man bryr sig. Men när den/dom går över gränsen kan man inte låta bli.. Det gör mig totalt jävla galen!!! Och jag önskar bara att det kunde ta slut....

piff........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0