restless and wild.

Yepp, sitter här innan jag beger mig ut till söråker för att lämna byrackan hos mamma och Janne. Sen kommer jag inte se henne förrän i morgon kväll, lill hjärtat mitt.

Helgen bestog av utgång, iallafall en dag. Nu är det färdig drucket för mig på ett tag, för baksmällan igår var inte alls att leka med. To die for, nästan.. Jag kände hur varje andetag bara plågade mig, fyfan så hemskt det var! Inte igen, inte igen. Längtar lite tills i morgon, då vi ska ner till elstockholmo. Ska träffa älskade humlis också! Saknar henne, jag hoppas du blir frisk snart hjärtat. Och att inget kommer hända dig, men oavsett vad så vet du vart du har oss. Alltid,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0