Dutti tjej!

Kelly har fått varit själv idag när jag var på skolan i ca 2 timmar. Det gick förvånadsvärt bra! Duktig tjej. Det enda hon hade gjort var att sno en kudde och bäddat ute i hallen, men jag hade förväntat mig värre än så. Så jag vart toppen nöjd! Plus att hon gjorde ifrån sig på engång då jag gick ut med henne också, duktig tjeeeej! Och idag jobbade jag på som fan i skolan så nu är snart ekonomin överstökad, det är fan nice. Gick därifrån och var riktigt stolt över mig själv :) Trots all skit som är runt omkring nu så kände jag något slags självbehag.. Önskar bara att jag jämt hade sån energi att bli klar, men icke.. :)


Ska försöka få  igång bigbrother avsnittet från igår, men de går fan inge bra!

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0