Härlig dag! =)

Denna morgon/förmiddag har jag som vanligt spenderat med Kelly, varit ute och så. Samt plockat ihop i vanlig ordning, begriper inte hur det jämt kan bli så rörigt? När jag plockar ihop varje dag.. Knepigt minst sagt. Har inte alls blivit mycket på bloggfronten nu, det är ju så fint väder ute så man vill passa på att vara ute och ta vara på det. Riktigt nice! Igår var vi ute i lekparken, jag kunde gå ut i leggings och tunika utan att frysa.. Snacka om sommarkänslor! Kelly njuter också av värmen och nu kan man vara ute och busa mer med henne utan att frysa ihjäl :-) ♥ åååh vad jag längtar till sommaren!! helst av allt skulle den redan få komma i morgon.. Jag hoppas det kommer bli den bästa sommaren på flera år, med mitt hjärta ♥ JAG ÄR SJUKT KÄR!!! Känner mig så himla löjlig, men det pirras i magen.. Jag har den finaste pojkvännen i hela världen ♥
Bjuder på lite bilder sen igår och förrgår;







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0